2010/12/06

hold on, little girl



明日終業式だー。

MR.BIGの"to be with you" 最近我が家でヘビロテチューン☆(笑)
来年のMR.BIGライブ行けることになりました。ぱぱさんと行きます。

to be with youギターちょっと弾けるようになったぞー。
みんなで歌えるからいいよね、この曲弾けたら。 :)

daddy,brother,lover,little boyも最近習い始めたけど
出来る気がしない...ソロをドリルで弾く発想... さ、さすが!笑

なのでいろいろ頑張ります^^hehe

今年もクリスマスは寂しく一人で過ごしますが
それでもhappyな気分いっぱいなのはなぜだろう。
クリスマスソング聞くだけでテンションマックス...
私は趣味がボーイフレンドだもの。そうだそうだ。(笑)

今年のクリスマスも本でも読んで映画見てギターを弾いて
家族と楽しくご飯を食べるのだ(^o^)いぇーい!

hope tomorrow will be a good day. i mean, for real.
i hope my test results are gonna be okay. i forgot to write the title for sarah's essay
and brier's test ended being panic because of the amounts of questions,
so i really hope i can stay in SA after this test. Amen. lol

good night :)

P.S. MR.BIG of rock, and Carrie Bradshaw

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
kimmy! 18 years old. i love fashion,music,movies! Vogue japan blogger http://blog.talk.vogue.co.jp/kimmy/

Followers